زودتر بیا (ماهان من )

مدت هاست بی آنکه باشی با تو زندگی میکنم

1393/5/24 18:00
نویسنده : مامان و بابا
355 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من ماهان من 

امروز روز شماری میکردم تا ببینم چقدر دیگه باید منتظر دیدن چشمای ناز و قشنگت باشم باز هم خیلی صبوری میخواد که این همه ماه دیگه باید منتظرت باشم دلم ضعف میره که زودتر اون گردن ناز نرمت رو زودتر ببوسم 

نمی دونم الان توی دلم چه شکلی هستی و چی احساس میکنی چی احساس نمی کنی تمام حواسم بهت هست که نکنه اذیت بشی نکنه چیزی باعث بشه نارحت بشی برای سالم بودن تو هرکاری از دستم بر بیاد برات انجام میدم .

از روزی که احساست کردم و فهمیدم که قرار وارد زندگی ما بشی تمام سعی خودم میکنم که بتون جو آرومی رو برات فراهم کنم دوس دارم زودتر لمست کنم زوتر بیای که دلم بر دیدنت بی تاب هستش عشق  کوچولوی دوس داشتنی من برات بیتام بیا و زندگیمون رو نورانی تر کن 

 

پسندها (1)

نظرات (0)