زودتر بیا (ماهان من )

وروجک من بیتابتم

1393/5/26 9:42
نویسنده : مامان و بابا
224 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولی مامانی یکی دو روزه ول خوردنت رو احساس میکنم . حس کردنت لمس خوشبختی بودنت توی دلم بزرگ تزین نعمت خداست ، اوج حس ها هستش که باشی و من لمست کنم دارم بودنت رو باور میکنم نیاز دارم به بودنت حس کردن 
ماهان دوست داشتنی من ، اینجا همه منتظر که بیایی خاله زیبا و خاله بی تا  خیلی مشتاق هستن که زودتر بیای آخه میدونی من و بابا جونت 7سال اومدنت رو به تعویق انداختیم خوب نمیشد که همینجوری بیایی نمیشد که خودمون رو برای بودنت تو ریز این سقف آماده نکنیم نخواستیم تو که میایی کم بودی داشته باشی ،الان برای همینه که همه بی صبرانه مشتاق اومدن شما فینقل جون هستن بیایی دنیایی من و بابایی خیلی رنگی تر میشه ،البته من و بابا خان یه زندگی آروم دوس داشتنی داریم که فقط وجود شما رو کم داره بیا و با اومدنت زندگی مارو عاشقانه تر کن 

راستی عزیزکم بهت حسودیم میشه یه همیچین بابایی داری آخه میدونم بیایی همه عشق اش  میشی تو  ار الان که برات اینجوری بی تابی میکنه بیایی  دیگه چی بشه قرار یک هفته دیگه بریم ببینیمت من میگم باشه دوهفته صبر کنیم بعد حتی تحمل اونم نداره که چند روز دیرتر  بریم . میدونم خودت احساس میکنی که چقدر دوستت داریم پس بمون برامون 

قرار بهمن ماه بیایی خاطرات زشتی که از بهمن ماه رو دارم برام کم رنگ تر کنی حالا من چطور برا دیندن تو تا بهمن باید صبر کنم خدا میدونه 

حبه کوچولوی  من  دوستت ارم از الان تا همیشه  ( مامان الی )

پسندها (1)

نظرات (0)