زودتر بیا (ماهان من )

عشق کوچولی من

1393/5/23 21:08
نویسنده : مامان و بابا
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولی من 

این اولین روزه که میخوام از اینجا تمام روزهای که منتظز به دنیا اومدنت هستیم رو برات بنویسم  تا یه روز خودت بیایی و بخونی .

امروز تو سیزده هفته و 5 روزه هستی من و بابای خیلی منتظر اومدنت بودیم و از روزی که فهمیدیم قرار وارد دنیایی ما بشی بی صبزانه منتظرتیم و امیدواریم سالم و بی مشکل بدنیای ریبای دو نفره ما بیایی راستی بابای واسه دیدنت خیلی عجله داره و کاش بودی و می دیدی که وقتی اولین تصویرت رو دید چه هیجانی داشت و اشک تو چشاش جمع شده بود خوشبحالت که چنین بابا پر احساس و عشق نسبت به خودت داری امیدوارم بتونیم برات مامان بابای خوبی باشیم راستی قرار تو یه استقلالی دو آتیشه باشی از الان بابات وقتی مسابقه استقلال داره میگه یشن کنار من باهم ببینیم  از الان ببینه که تیمش کدوم هست :) آرام

دکتر گفت احتمال شما آقا پسمل باشی کم کم دارم برات خیرید میکنم لباس های ناز که کاش زودتر بیایی بوی تنت رو به اونا اضافه کنی 

دوستت دارم کوچولوی بی نهایت زیبای من 

پسندها (3)

نظرات (0)